Heroes of Might and Magic V - pat...
PLOcena:
Opis programu
Patch 1.3 dla polskiego wydania gry Heroes of Might and Magic V (wydanie na nośniku CD).
UWAGA: Do instalacji wymagana jest gra w wersji 1.2.
Dodane cechy gry: Edytor map (skrót do
podręcznika użytkownika edytora znajduje się w menu startowym,
podręcznik można też znaleźć bezpośrednio w: "Heroes of Might and Magic
V\Editor Documentation folder").
Pojedynki:
- nowy format 3 x 3 pojedynku bohaterów
- bohaterowie są losowo dobierani
- interfejs bohatera oraz jego armii
Skrót klawiaturowy 'ALT' podświetla na mapie przygody wszystkie interaktywne przedmioty (zasoby, potwory, budynki itd.)
Skróty klawiaturowe 'CTRL' + '1,2,3...', aby wejść do poszczególnych zamków.
Dodano 4 nowe mapy do gry wieloosobowej:
- "Szkoła Magii i Miecza"
- "Sprzymierzeńcy"
- "Wind Rose"
- "Kraina niczyja"
- gra nie wysypuje się w momencie, gdy próba zapisu dokonywana jest przy niewystarczającej ilości miejsca na twardym dysku
- naprawiono kilka bugów w Trybie Ducha, które powodowały, że gra się zacinała
- zmniejszono zniszczenia, jakie zadaje Grad Meteorytów na poziomie zaawansowanym i eksperckim
- Hipnoza nie zostaje zdjęta, gdy zahipnotyzowana istota otrzymuje obrażenia; jednak każdy rzucający zaklęcie może mieć tylko jedną aktywną istotę pod zaklęciem Hipnoza
- zaklęcie Ognista Pułapka zakłada miny w losowo generowanych lokacjach nie na całym polu, lecz w rejonie 5x5 pól, który został wybrany przez gracza; w tym rejonie położenie min jest nadal losowe
- zaklęcie Tajemna Zbroja jest w stanie przyjąć więcej obrażeń
- zaklęcie Widmowe Zastępy pozwala teraz na tworzenie tylko jednego widma dla każdej z grup istot; widmo nie ma aktywnych zdolności i posiada tyle amunicji, co oryginalny oddział, do którego jest podłączone
- zaklęcie Przywołaj Istoty zabiera w tej chwili 75% punktów ruchu bohatera (jeśli bohater nie posiada wystarczającej ilości punktów, rzucenie zaklęcia musi poczekać do następnej rundy)
- każde użycie zaklęcia Wskrześ Umarłych w tej chwili o 20% zmniejsza maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
- każde użycie zaklęcia Wskrzeszenia zmniejsza o 10% maksymalną ilość punktów życia celu aż do końca bitwy
- dodatek Mistrz Gniewu w tej chwili wpływa także na Święte Słowo, dając mu bonus +4 do skuteczności zaklęcia
- dodatek Mistrz Choroby wpływa teraz na Bezecne Słowo, dając mu +4 do skuteczności zaklęcia
- zmieniła się charakterystyka Duchów: te istoty mają teraz więcej punktów życia, ale zadają mniej obrażeń
- specjalizacja Dowódca Kawalerii daje teraz bonus do Jednostki Turniejowej nie za każde przebrnięte pole, ale za końcowy rezultat, co daje znaczny spadek całkowitych obrażeń
- specjalizacja Bombardier: zaklęcie Ognista Kula staje się teraz o 0+1 większe co każdy piąty poziom, a nie 1+1 za każdy czwarty poziom
- specjalizacja Szybko Uderzający: pasek inicjatywy przesuwa się tylko o 0,5% za każdy poziom
- specjalizacja Reanimator: zaklęcie Wskrzeszania Umarłych staje się o +1 silniejsze tylko, co każdy 5 poziom
- zbilansowano koszt stawiania budowli w miastach
- zwiększony został koszt many za zaklęcia z 3, 4 oraz 5 kręgu zaklęć
- specjalizacja "Mistrz Trucizn" działa poprawnie
- umiejętność "Machiny Wojny" zwiększa "punkty życia" machin wojennych
- katapulta posiada nieograniczoną ilość amunicji
- Czarnoksiężnik, Czarodziej i Nekromanta mają po jednym startowym zaklęciu
- przyspieszono efekty zaklęć oraz animacje podczas bitwy
- gdy bohater wykonuje ruch, kamera śledzi go zamiast pozostawać statyczną
- rycerz nie znika już z areny, kiedy korzysta z Kontrataku przeciwko Obsydianowym Gargulcom
- w miastach Przystani nie znika część tekstury budynku, gdy wznoszona jest Rada Miasta lub Ratusz
- podczas przełączania do Trybu Ducha, kamera koncentruje się na duchu
- walka na moście teraz już zawsze odbywa się na odpowiednim terenie
- po pokonaniu bohatera wroga, pojawia się informacja o zdobytych trofeach
- poprawiono niektóre podpowiedzi w interfejsie Poczekalni przed pojedynkiem
- w interfejsie Pojedynku ikony bohaterów już nie blokują informacji na temat ich poziomu
- w dzienniku bitewnym poprawiono tekst dotyczący Namiotu Pierwszej Pomocy
- poprawiono kilka wiadomości w Trybie Ducha
- w mieście, w którym nie ma bohatera wizytującego, można teraz oglądać poszerzone wiadomości na temat istot
- podczas bitwy ściany i bramy wyświetlają informacje na temat pozostałych punktów życia
- poprawiono niektóre teksty opisów
- informacje o innym graczu podczas opuszczania tury w trybie hot-seat są teraz ukryte
- nie można odwołać istot należących do sprzymierzonego bohatera
- przełączanie między bohaterami w tawernach oraz ekran informacji działają poprawnie
- oddziały sprzymierzone widzą części mapy odsłonięte przez chatkę wieszcza oraz obserwatorium
- Licencja: Freeware
- Producent: CD Project
- System: 98/Me/NT/2000/XP
- Rozmiar: 34 MB
- Ocena: 3.67 (głosów 9)
Udostępnij program
Skopiuj kod HTML i umieść na swoim blogu lub stronie
<a href="http://www.pobieralnia.org/heroes-of-might-and-magic-patch-wydanie-na-cd.html">Heroes of Might and Magic patch wydanie na CD</a>
Skopiuj kod BBCode i umieść na forum dyskusyjnym
[url=http://www.pobieralnia.org/heroes-of-might-and-magic-patch-wydanie-na-cd.html]Heroes of Might and Magic patch wydanie na CD[/url]
Komentarze (0)
Niestety ¿aden u¿ytkownik nie doda³ tutaj komentarza. Mo¿esz byæ pierwszy! ~Komenatrze
Dodaj komentarz